Felanmälan

Vill du anmäla att något är trasigt eller ur funktion i allmänna utrymmen? Felanmälan görs snabbast via Nabos webbformulär. Det går också bra att ringa vår förvaltare Nabo vardagar mellan 07-16.

Är du bostadsrättsinnehavare kan du också anlita Nabo för att utföra andra arbeten i din lägenhet men då debiteras du och inte din förening/hyresvärd.

Vid akuta ärenden är du välkommen att kontakta jouren på samma nummer. Ett ärende är akut om det innebär risk för skada på egendom eller person. Om felet inte är akut och kan hanteras som felanmälan rekommenderar vi att ni kontaktar felanmälan vardagar 07:00-16:00. Observera att ärenden på jourtid debiteras extra.

Som bostadsrättsinnehavare är det du själv som ansvarar för det mesta i din lägenhet och arbetet kommer att faktureras dig som lägenhetsinnehavaren om inte arbetet faller under föreningens ansvar. Se sidan om Underhållsansvar av bostadsrätten.

Felanmälan Nabo

Vardagar 07:00 – 16:00
010-288 00 26


Jourtjänst (utanför Nabos ordinarie öppettider)
Observera kraven ovan gällande akuta ärenden
010-288 00 26


Kabel-tv

Problem med kanalutbudet eller bredband från Tele2 (f.d Comhem)?
https://www.comhem.se/kundservice

Bredband

Frågor angående bredband via uttaget i hallen? Vi har samlat all information här:
Bredband från Bahnhof