Felanmälan

Vill du anmäla att något är trasigt eller ur funktion i allmänna utrymmen? Felanmälan görs via Lars Hansson i Skåne. Vardagar 7.00 – 16.00 på nummer 040 – 49 69 55 eller E-post: larshansson.iskane@telia.com

Är du bostadsrättsinnehavare kan du också anlita Lars Hansson i Skåne för att utföra andra arbeten i din lägenhet men då debiteras du och inte din förening/hyresvärd.

Vid akuta ärenden är du välkommen att kontakta jouren:

Under vardagar 7.00 – 16.00 kontaktar du vår fastighetsskötare direkt på telefon 040 – 49 69 55.

Vid AKUTA fel utanför kontorstid kontakta Örestads Bevakning, 040 ‑ 93 12 70. Ett ärende är akut om det innebär risk för skada på egendom eller person. Notera att om felanmälan inte är akut eller inte avser gemensamma fastighetsinstallationer som betjänar samtliga så bekostar den enskilde medlemmen själv utryckningskostnaden.

Som bostadsrättsinnehavare är det du själv som ansvarar för det mesta i din lägenhet och arbetet kommer att faktureras dig som lägenhetsinnehavaren om inte arbetet faller under föreningens ansvar. Se sidan om Underhållsansvar av bostadsrätten.

Felanmälan Lars Hansson i Skåne
Vardagar 7.00 – 16.00
040 – 49 69 55
E-post: larshansson.iskane@telia.com


Jourtjänst (utanför Lars Hansson i Skåne ordinarie öppettider)
Observera kraven ovan gällande akuta ärenden
040 ‑ 93 12 70


Kabel-tv

Problem med kanalutbudet eller bredband från Tele2 (f.d Comhem)?
https://www.comhem.se/kundservice

Bredband

Frågor angående bredband via uttaget i hallen? Vi har samlat all information här:
Bredband från Bahnhof